miércoles, 20 de mayo de 2020

Capítulu VI. Cayisti, Pichón


Capítulu VI

¡¡Cayisti, Pichón!!



(Carbonera. NINI echáu pámpana arriba. Planu cenital pa ver cómo suda. Nun hai muncha lluz. Fuera suena la puerta de la carbonera que da entrada a la galería onde tán les puertes de les carboneres. Pasos. Mira la hora. Son les 19:35. Sorríe. Llevántase. Va pa la puerta. La visión que tenemos ye la de NINI, solombres pela furaquera.)

NINI: Toni, tíu, ¿yes tu?
TONI: Si te paez… ¿Quién coyones te pienses que va venir tando de cuarentena? Macho, vas faceme de pipas gratis pa tolos conciertos… ¿Sabes lo que ye dir en bici, dende La Pomar a sacate d’equí? Pel monte… Y queda la vuelta.
NINI: Joder, macho… Nun sabes lo que m’alegro de sentir la to voz. Si tol mundu s’alegrare de sentir la to voz como yo agora, dibes ser discu de platín… (Suena un ruíu) ¿Qué fue eso?
TONI: Los tapers de la cuartada. Si me para la policía dígo-yos que vengo a en cá los padres d’Anusqui pola comida, que nun sabemos cocinar y que ye’l nuestru comerciu de proximidá…
NINI: Hostia, ta bien pensao… ¿Y a Anusqui qué-y dixisti?
TONI: Anusqui nun sabe nada d’esto. Pa ella toi en desván, concentráu en sacar alantre’l nuevu discu… Tuvi que facer como que m’enfadaba y me ponía repunante y marchar. Díxi-y que nun me molestare.
NINI: Tas fechu un maquinador, tíu, nun te reconozo. Yo que siempre pensé que yeres un pimpollín.
TONI: Tanto ver La casa de Papel ún acaba por discurrir, ho. Venga, venga, vamos a ello… Lo primero: pon la boca equí que te voi poner el termómetru…
NINI: ¡¡Gondiós!! ¿Tarás de coña, non?
TONI: De coña, los coyones, machu. A ver si to pá va tener razón y voi ser yo’l culpable d’infestar a mediu Serrallo. Maxínate que te suelto y me lo pegues a min y yo a Anusqui, o que-yos lo pegues a los pas d’Anusqui…
NINI: ¡¡Que nun tengo nada!! ¿Vas creyer al zorolu de mio pá?
TONI: Esto nun ye creyer o nun creyer… Yá sabes que nun soi creyente… A min valme lo que diga’l termómetru: nin pa ti, nin pa min, nin pa to pa nin pa San Dios. Metes el termómetru y nun pierdas más tiempu. (Apaez pela furaquera’l termómetru) ¿Ónde ta lata?
NINI: Ehí enriba, nuna balda d’al fondu… Ye de Nescuí. (Resignáu, mete’l termómetru na boca) Espero que nun tengas el mesmu vezu de meter el termómetru que tien mio pá…
TONI: Nun tengo manía nenguna. Ye d’Anusqui. Ye ella la que lu usa…
NINI: (Sorríe) Joder, Anusqui…
TONI: Sí, muyeres… Toma la temperatura tolos díes pa saber cuándo ovula y cuando-y va venir la regla, coses d’eses
NINI: (Cara d’ascu) Acabes fastidiame’l postre. (La lluz de la galería apágase)
TONI: Tantu tar de palique y marchó la lluz… Joder…
NINI: ¿Nun trabasti l’interruptor? Si non salta a ca poco…
TONI. Nada, ya casi la tengo. Amás, traigo el frontal.  (Priende’l frontal pa nun andar a oscures) Putu calor que fae equí, Manín, esto ye una sauna… Nun m’alcuerdo de que ficiere tantu calor equí…
NINI: Les calderes, hom… Los del baxo y el primeru tienen les calderes na carbonera y güel a gasói.
TONI: ¡¡Mierda!! ¡¡Hosties!! ¿Qué guardabes un tarru de mocos d’elefante? ¡¡Dime por Dios que son mocos d’elefante!!
NINI: ¿De qué ye’l bote?
TONI: De Colacao, joder, el que me dixisti…
NINI: Nescuí, díxite Nesquí…
TONI: ¡Coño, col Nescuí! Yo soi de Colacáu de tola vida… El de Nescuí ta roñentu, nun se ve’l coneyu… ¿Y esti de qué yo? Nun me digas que guardes la cagada en botes…
NINI: Non, mongol. Esi ye de grasa de caballu de cuando mio pá untaba les botes de dir a setes y a la gueta.
TONI: ¿Y eso caduca?
NINI: Si ye de caducar, ta caducao. (Sigui teniendo’l termómetru na boca) ¿Atopástila? Venga, que nun falta muncho pa los aplausos…
TONI: ¿Qué quies que faga? ¿Que salga a saludar? Taba bueno, nun m’aplauden en teatru y van aplaudime nuna carbonera…
NINI: A esa hora baxa mio pá…
TONI: Joder, agora cola mierda esto de la grasa de caballu nun soi quien a destapalo. Bono, voi dicite una cosa, yá ta bien de tene-yos mieu a los vieyos, tíu: tu a to pá, yo al d’Anusca… Tienen qu’aceptanos como somos, tíu, y somos como somos… Y esto nun va… (Dende la escuridá xurde una voz)
SIMÓN: ¿Ayúdote yo? (Pon-y el cañón d’un revolver na nuca) Mira per ónde… Sentí ruíos na carbonera y digo yo…
NINI: …papa, ¡¡nun me fastidies!!
SIMÓN: …ye raro qu’haya rates, porque desinfestamos ca poco, pero bueno, cola crecida igual vienen los aguarones, y claro, agora que nun hai xente…
TONI: ¡¡Señor!! ¿¿Nun ye lo que ta vusté pensando!!
SIMÓN: ¿Lo que yo pienso? ¿Sabes tu lo que yo toi pensando? ¿Yes adivín?
NINI: Papa, esto ye muncho, hostia…
SIMÓN: ¡Tu calla! ¡Mal fíu! Tol día retoldicando que si esto, que si aquello que si Paraguai, que si Panamá que si’l termómetru y vien esti y mételu na boca y azorramples… (Garra’l termómetru) ¡¡A ver cuánto tienes!! ¡¡Nada, unes décimes…!!
TONI: Señor, igual convenía que marchara… Tán esperándome en casa.
SIMÓN: (Ximielga’l termómetru pa ponelu a ceru) Chussssh, nun te muevas, que tengo un colt apuntándote a la mollera. Si nun quies que pañe la to sesera nun bote de Colacáu
TONI: ¡¡Señor!!, ¿esto nun sedrá verdá? ¿Nun me tará apuntando con una pipa a la cabeza, eh?
SIMÓN: Cola pipa de la paz, oyisti. Entres na mio propiedá, paties l’honor de la estirpe… Tengo derechu a defendelo. Asísteme tol derechu de la segunda enmienda de la Constitución…
TONI: ¡¡Señor!! Eso ye n’América, ¿sabe? Nun ye d’equí… Equí la de setentayochu nun diz eso… Nun tamos en Estaos Xuníos…
SIMÓN: Míralu, estudiáu… ¿Sabes la Constitución?
NINI: ¡¡Papa!! ¿Qué tas llocu o qué?
SIMÓN: Non, nun tamos en Estaos Xuníos… Tamos en Serrallo City y equí yo soi la llei… (Amartiella’l revolver) ¡¡Cayisti, pichón!! (Nesi intre TONI da la vuelta nun xestu d’heroísmu fatu pa mirar la muerte cara a cara ensin dase cuenta de que’l focu de lluz del frontal ciega a SIMÓN) ¡¡La puta que lo parió!! ¡¡Quítame eso del focicu que m’atorolles los güeyos!! (Suena un españíu, un cuerpu cai al suelu. Serrallo City ye un clamíu d’aplausos y xiblíos, carraques y caceroles, música de Resistiré cantada al alto la lleva qu’afueguen el glayíu de NINI y el ruíu de toles lates al caer)
NINI: ¡¡Papa, cagondiós!!
SIMÓN: (En plan tráxicu, tascándose los güeyos) ¡¡Vaya la qu’entamemos!! ¿Quién me mandaría a min ver toles de la oeste de la tele?

No hay comentarios:

Publicar un comentario