domingo, 29 de agosto de 2021

Coleccionables


Demientres dos momentos del añu amanecen los escaparates con cartones atufaos de colores: los coleccionables. Esos dos momentos del añu son setiembre, esti mes nel que tamos, y xineru, esi otru que ta por venir en breve.

Cuido que los qu’estudien el mercáu persaben que neses époques l’espíritu del común de los mortales ye feble y ta amormiáu.

Xineru ye fácil d’entender: col añu qu’entama autoengañámonos; otru añu llaceriosu nel que siguimos ensin ser, y agora damos con entrar -agora sí- con proyectos de provechu, ente ellos, facer una colección de dedales, de coches antiguos, de pastilleros victorianos...

En setiembre axúntense dos circunstancies. Setiembre ye un Añu Nuevu en miniatura. Damos por acabáu otru branu con esa sensación de nun facer un res de lo que nos pensábemos, poro, prometémonos, de vuelta a la rutina, facer dalgo de provechu.

Yo soi adictu a los coleccionables, de por sí.  Poco han trabayar los del márquetin y la publicidá pa que nun merque unes cuantes primeres entregues de delles colecciones: tengo un par de figurines de plomu d’un axedrez -y eso que nun sé xugar al axedrez; anden un par de morrillos, per casa, de les roques metamórfiques denominadas genéricamente cornubianitas gutiérrez que le veo; dellos bichos nun nichu de cristal; llibros a pandiar; cómics d’Astérix, Conan, Mortadelo y Filemón; tres camparines atrapaes y disecaes nunes caxines de plásticu; dalguna estilográfica; un relicariu; un par de pipes; un abanicu floriáu; dellos cedés de la meyor música de los años de la polca y hasta vhs, ente ellos, el de Ghost, que debe tar rayáu de tanto velu.

Acabase agostu y yá floria l’arume a mazanes de setiembre: los primeros coleccionables tán por llegar, esos de los que dempués nunca nun vamos perpasar de los pocos númberos.

En realidá, el que nun se consuela ye porque nun quier. Cada vez que vuelvo a casa y m’echen en cara que yá toi otra vuelta comprado coleccionables que nunca nun acabo, yo siempre me defiendo: yo colecciono los primeros númberos de tolos coleccionables. Que nun dexa de ser, como toes, una colección bien tonta.

No hay comentarios:

Publicar un comentario