viernes, 29 de enero de 2021

Fashion victim ensin calcetos

     A esti iviernu nun lu comieron los llobos, non. Cayó una traponada bona, d’eses que presten, de quedar encuruxáu na cama viendo trapiar, a nun ser, claro, que tengas que dir a trabayar, pongamos por casu, a un institutu onde, por protocolu y por apéndices nasales, puertes y ventanes de la clas tienen que tar abiertes.

     Alcuérdome, cuando neñu, de que mio pá siempre miraba por que nun quedare la puerta de la cocina abierta y avisaba: “esa puerta, ho, qu’escapa’l gatu”. En cuantes había un poco corriente, calaba mio güela la toquía negra de llana y mandaba cerrar puerta o ventana y recitaba: “Ponese a la corriente, mata a la xente”.

    Velo nevar ye guapo, claro, a nun ser que tengas que desplicar el testu argumentativu a dos o tres grados baxo ceru, que más qu’argumentos, lo que te vienen a la boca son cagamentos, por calentase ún, más que nada… Conxélasete’l romanticismu.

     Yá sé que llueu hai munchu llistu que diz: Tamos arreglaos como pa dar clase en Suiza o en Finlandia.

    Mirái, lo de Finlandia, que yá fiede un poco, y lo de Suiza tien fácil desplicación: dan la clas coles puertes y les ventanes zarraes. Toi por apostar, vamos.

    Nun sé. Igual ye que la vieyera me fae repunante, y el fríu unn ayuda. Llueu ta la rapazada que se quexa de que ta frío pero nun pon nada al so favor. Igual ye que la rapazada tien munchu más espíritu de sufrencia.

     Ehí lo tenía, a lo más gallo, pantalonucos apretaos, curtios, pernera cuatro deos percima del todiellu y el todiellu al aire.

     Enraxonéme tou.

     —¿Cómo ye que vienes a clas ensin calcetos, cuando ta pa poner dos pares, unos de la mina y otros del economatu, ún penriba otru, criatura? ¿Y pa enriba vienes en playeros de tela?

     —Á mayestru, ye que ye lo que s’estila… Ye la moda.

   
—¿Quies dicime, criatura, que ye la moda pasar fríu? Porque entós tas nel epicentru de la modernez…

Nun dixo nada. Non porque nun tuviere nada que dicir. Acabara quedar xeláu, fashion victim ensin calcetos.

No hay comentarios:

Publicar un comentario