miércoles, 28 de diciembre de 2011

Arguyu de ser lo que se tercie


A lo llargo de la vida ún va acarretando con munches etiquetes (tags) que-y van poniendo: fui Yupi (polo de los pelos), Lladriyu (polo de la cabeza), Morrillu (idem), Pablito (porque yera'l más pequeñu de los tantos pablos), Medina (porque me dio por poner el mio segundu apellíu nun collar), l'hermanu de la peluquera (que tanto a gala tengo), perru caleyeru (que nun cuayo), astor andía (que foi una broma que solo yo entendía), pero de va un tiempu soi, los vienres a eso de les 17:30, cuando muyer y obligaciones me dexen, un terciu más del Mallory, qu'ehí ye nada. Encantáu de compartir hores y llectures con pretorianos, demás tercios y el gran Alfonso Zapico: maestru pintor de corte, terciu y aldea; escritor fabulosu, persona esceicional.

Nun ta mal dar con ello cuando ta acabante pasar esti día de los inocentes (que pa inocentes, na tertulia habemos unos cuantos).

No hay comentarios:

Publicar un comentario